ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Наведений нижче текст є Договором між інтернет-магазином https://kvitkova-feeriya.com.ua, далі “Продавець”, та користувачем послуг інтернет-магазину, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), надалі “Покупець”.
- Цей Договір визначає умови покупки квітів та подарунків, далі “Товар”, Покупцем через інтернет-магазин Продавця.
- Договір є публічним згідно зі ст. 633 та ст. 641 Цивільного кодексу України і є еквівалентом “усної угоди” та має належну юридичну силу.
- Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним та беззастережним прийняттям умов даного договору-оферти, що підтверджує укладання Договору на запропонованих умовах, є факт здійснення Покупцем оплати товару на сайті інтернет-магазину.
- У даній оферті такі визначення мають значення:
- “Інтернет-магазин” – сайт Продавця, створений для укладання Договорів роздрібної купівлі-продажу дистанційним способом після ознайомлення Покупцем із запропонованим на сайті kvitkova-feeriya.com.ua Товаром Продавця.
- “Продавець” – організація, незалежно від її організаційно-правової форми та/або фізична особа підприємець, який здійснює продаж товару.
- “Товар” – продукція, що пропонується до продажу, розміщена на сайті kvitkova-feeriya.com.ua
- “Покупець” – фізична та/або юридична особа, яка здійснює замовлення на сайті kvitkova-feeriya.com.
- “Одержувач” – фізична та/або юридична особа визначена Покупцем, хто має отримати замовлений Товар.< “Акцепт” – повне та беззастережне прийняття Покупцем умов Договору.
- “Замовлення” – певні позиції з асортименту Товарів, обрані Покупцем при оформленні заявки на сайті. kvitkova-feeriya.com.
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Продавець здійснює продаж та доставку Товару, згідно з чинним прейскурантом, який опублікований на сайті kvitkova-feeriya.com, а Покупець оплачує та приймає Товар відповідно до умов цього Договору.
ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Формування замовлення.
- Замовлення приймаються через сайт kvitkova-feeriya.com в робочий час Продавця.
- Якщо вартість замовлення квітів та подарунків перевищує 10 000 грн., доставка до Одержувача не оплачується.
- Вартість всіх видів доставки можна розрахувати в розділі “Оплата та доставка” на сайті Продавця.
- Продавець не надає послуги купівлі та доставки товарів, придбаних у третіх осіб на замовлення Покупця.
- Якщо замовлення було повністю оформлено та оплачено Покупцем, підтверджено менеджером інтернет-магазину, створення букета або композиції відбувається за кілька годин до доставки.
- При оформленні замовлення, Покупець повинен максимально точно вказати дані Одержувача. Неправильна інформація, надана Покупцем, може завадити виконанню замовлення у вказаний час. У такому разі доставка переноситься до моменту уточнення коректних даних Одержувача. У разі повторної доставки з вини Покупця доставка оплачується додатково.
- Порядок оплати замовлення.
- Оплата замовлення означає згоду Покупця на укладення цього Договору з Продавцем.
- Покупець оплачує вартість замовлення за Договором шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Дата оплати вважається день надходження коштів на рахунок Продавця.
- Ціни на будь-які позиції Товару, вказані на сайті kvitkova-feeriya.com є чинними на момент здійснення замовлення.
- Покупець має право підтвердити або анулювати замовлення, до того часу, поки він не оплачений.
- Замовлення приймаються до виконання лише після надходження коштів на рахунок Продавця, за винятком вибору способу оплати “Готівкою при отриманні”.
- Покупцеві повідомлення про оплату замовлення надсилається на номер телефону, який був вказаний при оформленні замовлення.
Умови доставки замовлення
- При оформленні замовлення, Покупець повинен чітко вказати вимоги щодо його доставки. Одне замовлення може бути оформлено однією дату, час, адресу. Якщо Вам необхідно привітати кількох осіб на різні адреси, або в різний час на одну адресу – необхідно оформити відповідну кількість замовлень.
- Доставка замовлення виконується за попереднім погодженням з Одержувачем за телефоном, зазначеним Покупцем у замовленні.
- Можливість швидкого виконання замовлення та доставки погоджується в індивідуальному порядку з менеджером.
- Внести зміни до замовлення, Покупець може не пізніше ніж за 2 години до часу доставки замовлення.
- Виконання замовлення у святкові дні.
- У разі змін у графіку виконання та доставки замовлень у святкові дні Покупець буде заздалегідь додатково оповіщений.
- Конфіденційне замовлення.
- При формуванні замовлення Покупець може вказати у коментарі про його конфіденційність. У цьому випадку ім’я Покупця не буде розголошено Одержувачеві.
ТЕРМІН ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Термін виконання замовлення залежить від місця розташування Одержувача – в межах міста Києва доставка здійснюється у вказаний у замовленні тимчасовий інтервал. За межами міста Києва термін виконання та доставки замовлення погоджується з менеджером інтернет-магазину окремо. Все залежить від складності замовлення: кількості товару та його наявності, від непередбачених подій, що не залежать від Продавця (ДТП, погодні умови, пробки та ін.).
- У разі неналежного виконання доставки замовлення з вини Продавця (невідповідність замовлення з вимогами Покупця або товар у неналежному вигляді) подальші дії обговорюються в індивідуальному порядку з менеджером інтернет-магазину.
- Замовлення вважається виконаним у момент його передачі Одержувачу/Покупцю або його довіреним особам.
- Угода між Продавцем та Покупцем діє з моменту його укладання до моменту вручення замовлення Одержувачу/Покупцю або його довіреним особам.
СТВОРЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
ЗАМІНА ВІДСУТНІХ КОМПОНЕНТІВ
Продавець створює замовлення відповідно до вимог Покупця.
- Якщо Продавець не має певних елементів для оформлення замовлення з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту або кольору квітки) Продавець може здійснити рівноцінну заміну в межах до 30% складу товару.
- Заміна не квіткової продукції (з категорії Подарунки) на аналогічний товар здійснюється за попереднім погодженням з Покупцем.
- Якщо зовнішній вигляд товарів відрізняється від зображення на сайті Продавця, це не може бути дефектом або причиною повернення коштів або заміни замовлення. Кожен квітковий товар є унікальним.
- Всі інформаційні матеріали, представлені на сайті kvitkova-feeriya.com мають довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про певні властивості та характеристики товару. У разі виникнення запитань у Покупця щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням замовлення необхідно звернутися за консультацією до менеджера інтернет-магазину за телефоном або електронною поштою.
ЗАМІНА ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ. ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ
- Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана з фотографією протягом 12 годин з моменту виконання замовлення.
- Згідно із Законом України “Про захист прав споживачів” та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну чи поверненню.
- Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України — повернення, обміни Компанія робить за власною ініціативою, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
- Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:
- Клієнт реєструє скаргу за контактним номером, Viber, Whats App або Telegram. Скарги від анонімних клієнтів не розглядаються. Якщо в скарзі не міститься нормативна лексика, не прикріплено фото замовлення, не розглядається.
- Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби (1 година) шляхом повідомлення від імені Kvitkova Feeriya після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше 5 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.
- Розгляд скарги може бути припинено чи зупинено, відсутність клієнта протягом 5 днів або при наданні фотографії у поганій якості (не різкі, не сфокусовані) та не у встановлений термін 12 годин.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ АВТОРСЬКІ ПРАВА
- Продавець є власником виняткових майнових авторських прав на низку фотографій, графічних зображень на сайті та є їх єдиним автором.
- Продавець використовує фотографії шляхом розміщення на сайті kvitkova-feeriya.com.ua для ілюстрації товарів та послуг.
- Акцепт Оферти Покупцем є підтвердженням укладення Договору на умовах Оферти.
ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН
Акцепт Оферти Покупцем є підтвердженням укладання Договору за умов Оферти.
Договір набирає чинності з моменту оплати замовлення Покупцем та діє до моменту виконання Продавцем зобов'язань за цим Договором.
Продавець має право вносити зміни до тексту цього Договору на свій розсуд у будь-який момент і без попереднього повідомлення Покупця. Актуальна (чинна) редакція Договору завжди доступна на сайті.
Покупець погоджується і визнає, що внесення змін до Оферти спричиняє внесення цих змін до укладеного вже чинного між Покупцем і Продавцем Договору, і ці зміни в Договорі набувають чинності з такими змінами в Оферті.
КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
- Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Покупець вказує при реєстрації або при оформленні замовлення.
- Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані в корисливих цілях або для розповсюдження спаму. виключно для ідентифікації Покупця/Отримувача при повторних замовленнях та для коректного їх виконання.
- При відмові Покупцем Продавець не зможе відповідним чином провести замовлення.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Продавець несе всі ризики, пов’язані із втратою чи пошкодженням товару до моменту його передачі Покупцю.
- Одержувач або його Довірена особа несе всі ризики, пов’язані з втратою або пошкодженням товару з моменту його прийому.
- Продавець має право передавати свої права та обов'язки щодо виконання замовлень третім особам, не звільняючись від відповідальності.
- Продавець не несе відповідальності за неналежне використання або зберігання товарів Покупцем, замовлених на сайті kvitkova-feeriya.com.
- Відповідальність Сторін в інших випадках визначається відповідно до законодавства України.
- Сторони погоджуються, що будь-які спірні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до чинного українського законодавства. Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана з фотографією протягом 12 годин із моменту виконання замовлення.