Шановний клієнт.

Ми сподіваємося, що ви задоволені нашими продуктами та послугами. Однак, якщо вам потрібне повернення або обмін, зверніть увагу на таке:

  •  Через делікатність квітів, повернення або обмін неможливе, оскільки їх зовнішній вигляд може змінитися протягом короткого часу. І ми не можемо бути впевнені, що квіти зберігалися належним чином після доставки.
  • Ми здійснимо повернення або обмін тільки в тому випадку, якщо ви отримали неправильне замовлення з точки зору кольорів або розміру. Незначні зміни, такі як заміна квітів, допускається на 30% від загальної кількості квітів у букеті або композиції (перед складанням замовлення обмовляється із замовником), інша упаковка не допускається.
  •  Будь ласка, зв'яжіться з нами електронною поштою ( kvitkova_feeriya@ukr.net) або за телефоном (+38 097 733 52 12 ) протягом 24 годин, якщо ви не задоволені своїм замовленням).
  •  Якщо вам потрібний конкретний час доставки, зателефонуйте нам напередодні. Ми доставляємо квіти з 9:00 до 20:00, тож за ранню чи пізню доставку може стягуватися додаткова плата у розмірі 150 гривень.
  •  Якщо ви хочете, щоб кур'єр зателефонував вам після прибуття, вкажіть це в замовленні. Якщо ніхто не відповідає і ніхто не відчиняє двері, квіти будуть залишені біля дверей або консьєржа (якщо є) або в будь-якому безпечному місці, і ми повідомимо клієнта вказаним контактним способом.
  • Скасувати або перенести замовлення ви можете лише у одного з наших менеджерів за телефоном та в робочий час. Ваше замовлення не буде вважатися скасованим або перенесеним без усного чи письмового підтвердження одного з наших менеджерів. Ми не будемо обробляти повернення чи відшкодування коштів, якщо ваш запит не відповідає хоча б одній із згаданих умов.

 

 

Kvitkova – Feeriya не несе відповідальності за квіти після доставки.

  • При замовленні самовивезення перевірте точність перед тим, як залишити наше приміщення. Ми не несемо відповідальності за замовлення після отримання.
  • Ви повинні вказати правильну адресу та дату доставки. Неправильна інформація не буде претендувати на повернення чи повернення коштів.
  • Якщо ми не отримаємо відповіді про дату доставки, ми продовжимо доставку наступного дня (для оплачених замовлень) або притримаємо замовлення на самовивезення протягом двох днів.
  • При додаванні неправильної адреси стягуватиметься додаткова плата у розмірі 150грн. за другу спробу доставки, того ж дня.
  • Зверніть увагу, що в певні сезони може знадобитися заміна квітів в залежності від їх наявності. Однак ми хочемо запевнити вас, що будь-які зроблені заміни матимуть рівну чи більшу цінність, гарантуючи, що ваша композиція збереже свою красу та елегантність.
  • Будьте впевнені, наші віддані своїй справі флористи завжди віддають перевагу найсвіжішим квітам, беручи до уваги як сезонну доступність, так і естетичну привабливість.

Політика доставки:

Щоб забезпечити безперебійну доставку квіткових композицій, ми нагадуємо вам про вашу відповідальність за надання точної контактної інформації одержувача. Якщо наш водій прибуде у призначене місце та не отримає відповіді протягом 15 хвилин, квіти будуть тактовно поміщені біля дверей або у безпечному місці, наприклад, вестибюлі. Ми просимо надати точну інформацію про доставку та одержувача. Зверніть увагу, що після того, як квіти покинуть наш магазин, повернення, переробка або перенаправлення в інше місце неможливі. Будь-які додаткові витрати, понесені через проблеми з доставкою, є відповідальністю клієнта.

Дякуємо вам за розуміння та співпрацю.

З повагою, Квіткова - Феєрія.